به اشتراک‌گذاری

طبق یکی از آن‌ها قرار بود کـه جک 3.5 مـیلی متری صدا از آیفون حذف شود. پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 حالا شایعه جدیدی پخش‌شده کـه بر طبق آن نـه‌تنـها جک 3.5 مـیلی‌متری مشـهور حذف نمـی‌شود، پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 بلکه پشتیبانی از سیم‌کارت دوم نیز بـه مجموعه توانایی‌های این دستگاه اضافه خواهد شد.

این شایعه از اطلاعات پخش‌شده از قطعات درون چین نشأت مـی‌گیرد. پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 گفته مـی‌شود تصویری کـه در بالا مـی‌بینید، یکی از این قطعات اسمبلی کابل Lightning به منظور آیفون 7 است. همان‌طور کـه مشاهده مـی‌کنید، جک 3.5 مـیلی‌متری صدا هم بـه آن متصل شده است.

تصاویری کـه ادعا مـی‌شود از جایگاه سیم‌کارت آیفون بعدی گرفته‌شده‌اند نیز درون اینترنت پخش‌شده است؛ و با نگاه بـه آن‌ها مـی‌توان نتیجه گرفت کـه ممکن هست دستگاه از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند. اگر این مطلب درست باشد، آیفون 7 اولین گوشی هوشمند از سوی اپل هست که بـه چنین قابلیتی مجهز شده. از دیگر قطعاتی کـه در شایعات بـه آن اشاره‌شده بود، مـی‌توان قطعه حافظه 256 گیگابایتی را نام برد.

در همـین خصوص..

فراموش نکنیم اصلاً عجیب نیست اگر اپل قبل از اینکه تصمـیم بگیرد چه ترکیبی از قطعات را به منظور گوشی امسالش انتخاب خواهد کرد، بـه آزمایش و تولید نمونـه‌های اولیـه بپردازد. حتی اگر این شایعات اندکی از صحت و درستی بو باشند، ممکن هست تا زمان عرضه آیفون 7 تغییر کنند.

اپل هم مثل همـیشـه درون مقابل این شایعات سکوت اختیـار کرده است.

ubergizmo

: پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7




[شایعه: آیفون ۷ بـه پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز خواهد شد پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 15 Jun 2018 07:46:00 +0000